Sfaturi pentru promovarea pe Facebook
Cu 2.5 miliarde de utilizatori lunari, Facebook reprezintă cea mai mare oportunitate pentru antreprenori.
Sfaturi pentru promovarea pe Facebook
3 sfaturi pentru PPC pe platforma Facebook.
Fiind cea mai mare platformă de socializare din lume, Facebook oferă antreprenorilor cea mai mare oportunitate de promovare. Platforma este concepută să ofere diferite tipuri de reclame care permit companiilor sa ajungă la publicul dorit. Pentru ca reclamele tale plătite să ajungă unde trebuie să ți minte câteva lucruri importante. Uite cum poți profita de această platformă.
1.
Definește obiectivele.
Pentru a crea o reclamă care să atragă publicul țintă, este necesar să definești ce va face potențialul client cu aceasta. Facebook oferă 3 categorii de obiective: Considerare, Conversii și Conștientizare. Cu ajutorul acestor 3 obiective vei lua decizia necesară creării reclamelor. De exemplu daca vrei să vinzi de pe site-ul tău este de recomandat să alegi ca obiectiv Conversii.
2.
Îndemn (Call to Action).
Un îndemn clar și bine definit joacă un rol important în marketing. De exemplu motivează clienții aflați în pâlnia de vânzare să facă anumite acțiuni pe pagina ta. Aceste îndemne pot varia de la a încerca un produs la a se abona canalului tău de știri. Oricare ar fi obiectivul tău, ai nevoie de un îndemn (Call to action) care să motiveze clienții spre o acțiune dorită. Exemple precum “apasă aici”, “contactează-ne” sau “un discount disponibil” v-a atrage mereu atenția utilizatorilor.
3.
Copywritting.
O metodă sigură pentru a atrage clienții este să ai un text solid cu care clienții vor asocia anumite sentimente. Textul trebuie adaptat pentru a îndeplini un obiectiv. Un text pentru un produs nou trebuie să fie diferit de textul abonării la un canal de știri. Ține minte aceste sfaturi data viitoare când creezi un text: Titlul trebuie sa fie scurt si la subiect, folosește-te de imagini unice și calitative și text cu un impact vizual. Și nu în ultimul rând fi sigur ca folosești un ton adecvat publicului țintă. Daca scrii pentru persoane tinere sau în vârstă, pentru femei sau bărbați, mereu trebuie să îți adaptezi textul in concordanță cu audiența ta.
Primesti un audit gratuit pentru pagina ta!
Analizam gratuit website-ul si pagina de social media. Trebuie doar sa ne contactezi!