Servicii Pay Per Click sau PPC
Un raport oficial Google ne arată că 79% din agențiile de marketing oferă și încurajează serviciile de Pay Per Click sau PPC. În consecință, aproximativ 62% din companiile existente în mediul folosesc și vor să își mărească bugetele de promovare pentru atragerea de noi clienți. Conform platformei “Social Media Today” 7 milioane de agenții de promovare au cheltuit un aproximativ de 10 miliarde de dolari in 2017 pentru promovarea afacerilor. Este evident că serviciile PPC (Pay Per Click) au devenit metoda cea mai răspândită de promovare. Dar ce este PPC si cum ne poate ajuta sa creștem veniturile si notorietatea unui brand?
Pay Per Click reprezintă un serviciu folosit pentru a crește vizibilitatea unei companii, generarea de vânzări sau de programări printr-un sistem de licitare pe cuvinte cheie. Companiile plătesc doar în momentul în care un client face un click pe anunțul din motorul de căutare (ex. Google). De aici și numele de Pay Per Click (plătești pentru click). Google nu este singura platforma care oferă acest tip de serviciu. Platformele de social media precum Facebook, YouTube, Twitter și LinkedIn folosesc același tip de licitație pentru cuvintele cheie. Serviciile PPC ajuta agențiile de marketing să afișeze reclamele strategic pe diferite platforme online de căutare sau de socializare, astfel făcând cunoscută o afacere unui public țintă. Astfel toate reclamele pe care le vedem in motoarele de căutare și pe platformele de socializare sunt create cu ajutorul serviciului PPC (Pay Per Click).
Acuma că am înțeles ce sunt serviciile pay per click, următorul pas este să facem diferența între diferitele tipuri de campanii de promovare PPC disponibile. În funcție de obiectivele unei afaceri exista mai multe tipuri de promovare plătită.
Reclamele în motoarele de căutare
Reclamele în motoarele de căutare sunt cele mai des folosite strategii de promovare a unei afaceri. Reclamele apar in primele poziții atunci când inițiem o căutare pe Google. Agenția noastră recomandă acest tip de promovare tuturor afacerilor care vor o expunere în mediul online.
Rețeaua de Display
Acest tip de promovare platită este recunoscut ca fiind cea mai eficientă metodă de a ajunge la 90% din utilizatorii internetului. Aceste reclame apar în rețeaua partenerilor Google și se afișează persoanelor care au vizitat un site nișat. Acest tip de reclamă se folosște de poze și text pentru a capta atenția utilizatorilor. Acest tip de promovare îl recomandăm afacerilor cu produse luxuriante sau cu un ciclu de vânzare mai lung.
Social Media
Servicii PPC pe platformele de socializare reprezintă cea mai rapidă formă de promovare. Reclamele apar pe platforme precum Facebook, LinkedIn, Twitter sau Youtube. Sunt programate pentru a ajunge la un public țintă bazat pe interese, comunități și comportamente. Acest tip de promovare este perfect pentru afaceri care au o prezență online și vor să ajungă la un public cât mai specific.
Reclame Remarketing
Remarketing este una din cele mai eficiente metode de a atrage înapoi clienții pe pagina afacerii tale. Aceste reclame sunt concepute pentru a reamintii vizitatorilor tăi cine ești și îi convinge să se întoarcă pentru a finaliza comanda.
Google Shopping
Acest tip de promovare este perfect pentru magazinele cu un volum mare de produse. Aceste reclame apar într-un carusel deasupra rezultatelor unei căutări în Google și le permite utilizatorilor să vadă produsul și prețul înainte de a face un click. Acest tip de promovare este recomandat magazinelor de tip eCommerce.
Primesti un audit gratuit pentru pagina ta!
Analizam gratuit website-ul si pagina de social media. Trebuie doar sa ne contactezi!