Știați că 90,63% din conținutul publicat online nu primește trafic organic de la Google?
Asta înseamnă că există o oportunitate uriașă de a-ți aduce site-ul în 9,37% și, cu ajutorul unei strategii de SEO, reclame platite (PPC sau Google Ads), instrumentele potrivite și puțin efort, poți fi și tu în acel grup.
Mulți specialiști în marketing folosesc metode de marketing precum optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și Google Ads pentru a genera trafic și clienți potențiali pentru afacerea lor. Multe companii nu știu ce strategii le vor aduce cele mai bune rezultate atunci când planifică pentru prima dată o campanie de marketing. Când te uiți la Google Ads vs SEO, s-ar putea să te întrebi care alegerea potrivită pentru afacerea ta. În acest articol, vom analiza dezbaterea Google Ads vs SEO pentru a vă ajuta să înțelegeți care este cea mai bună strategie pentru afacerea dvs.
Cuprins
Ce este SEO?
SEO presupune optimizarea site-ului dvs. și a conținutului acestuia, astfel încât acesta să apară mai sus pe pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP). O modalitate rapidă de a vedea starea SEO a site-ului dvs. este să introduceți adresa URL aici pentru un audit SEO instantaneu.
Ori de câte ori utilizatorii efectuează o căutare, motorul de căutare le potrivește interogarea cu paginile web relevante. Pentru a vă ajuta pagina să apară în rezultatele de căutare relevante, trebuie să utilizați tehnici de optimizare, cum ar fi integrarea cuvintelor cheie și legăturile interne. O pagină bine optimizată va genera trafic pentru site-ul dvs., ceea ce vă va crește conversiile și vânzările.
Google vă determină clasamentul pe baza unei varietăți de factori, inclusiv:
– Selectarea cuvintelor cheie: pentru a vă ajuta compania să se clasifice în rezultatele de căutare potrivite, trebuie să alegeți cuvinte cheie relevante pentru pagina dvs. Google va clasifica pagina dvs. în funcție de cuvintele cheie pe care le selectați, așa că veți dori să utilizați cuvinte cheie legate de subiectul paginii dvs. pentru a vă ajuta să apăreați și să vă clasați în interogările relevante.
– Calitatea conținutului: Google dorește să direcționeze utilizatorii către conținut de înaltă calitate care le oferă informațiile de care au nevoie. Când aveți conținut lung și informativ, este mai probabil ca Google să vă claseze site-ul mai sus în rezultatele căutării. Un conținut de înaltă calitate și lung va menține utilizatorii pe site-ul dvs. mai mult timp, stimulând implicarea și trimițând semnale pozitive către Google despre pagina dvs.
– Securitatea site-ului: securitatea și confidențialitatea informațiilor personale sunt din ce în ce mai multe preocupări pentru browserele de internet, iar Google a observat, așa că este important să criptați informațiile de pe site-ul dvs. folosind un certificat SSL. Google va clasifica site-urile sigure față de site-urile nesecurizate, așa că este important ca dvs
– Experiența utilizatorului (UX): Google dorește să promoveze site-uri care oferă o experiență pozitivă. Trebuie să vă concentrați pe îmbunătățirea experienței utilizatorului pe site-ul dvs., astfel încât clienții potențiali să rămână pe acesta mai mult timp și să vă ajute să vă îmbunătățiți clasarea.
Unele caracteristici UX includ navigare ușoară, titluri și puncte în conținut și imagini și videoclipuri captivante.
– Compatibilitate cu dispozitivele mobile: Google a promovat designul responsive în ultimii doi ani datorită creșterii navigării pe web mobil. Designul responsive este important deoarece îi ajută pe utilizatori să vă vadă site-ul pe orice dispozitiv. Deoarece Google a trecut la un sistem de indexare pentru dispozitive mobile, trebuie să aveți un site adaptat pentru dispozitive mobile pentru a vă clasa bine în rezultatele căutării.
– Viteza paginii: utilizatorii doresc informații rapid, așa că, dacă aveți un site cu încărcare lentă, nu veți fi clasat la fel de bine în rezultatele căutării. Site-ul dvs. trebuie să se încarce rapid, sau este posibil ca utilizatorii să iasă din pagina dvs., ceea ce vă afectează clasamentul. Puteți verifica mai multe detalii despre viteza de încarcare si compatibilitate în tool-ul oferit de Google aici.
De ce să alegem SEO
Bănuiesc că vă întrebați de ce ar trebui să investiți timp și bani în SEO atunci când puteți utiliza doar publicitatea plătită (PPC – Google sau Facebook ADS) pentru a aduce vizitatori pe site-ul dvs.; Ei bine, există de fapt câteva motive grozave pentru a include SEO in strategia ta de a crește vizibilitatea in online.
1. SEO generează clienți potențiali mai buni decât publicitatea plătită. Acest lucru se datorează algoritmilor avansați pe care le folosesc motoarele de căutare pentru a le arăta utilizatorilor rezultatele potrivite, veți ști că, dacă cineva v-a găsit site-ul printr-un motor de căutare, caută exact ceea ce oferiți și este mult mai probabil să facă o achiziție.
2. Rata de implicare se va îmbunătăți. Deoarece oamenii care ajung pe site-ul dvs. prin motoarele de căutare sunt foarte probabil să fie clienții dvs. ideali, ei vor petrece mult mai mult timp pe site-ul dvs. interacționând cu conținutul dvs.
3. Rezultatele căutării organice obțin mai multe clic-uri decât anunțurile plătite. Utilizatorii au încredere în motoarele de căutare pentru a oferi rezultate precise, așa că mulți oameni în aceste zile vor sări peste anunțurile plătite și vor face clic pe rezultatele căutării organice.
4. Vă reduce costurile de publicitate în timp. Pe măsură ce SEO se îmbunătățește și începeți să obțineți mai multe clicuri pe site-ul dvs. prin rezultatele căutării organice, costul dvs. pe achiziție va scădea în comparație cu publicitatea PPC. Deși va fi o investiție inițială de timp și/sau bani pentru SEO, nu există costuri continue, așa cum există cu anunțurile PPC.
5. SEO vă oferă rezultate pe termen lung. Deși poate dura ceva timp pentru ca site-ul dvs. să se claseze în SERP-uri, odată ce începeți să vă clasați, este rar să reveniți înapoi, în timp ce, în cazul publicității plătite, va trebui să faceți publicitate în mod continuu sau veți observa o scădere a vizitatorilor și a veniturilor. de îndată ce te oprești.
Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care SEO ar trebui să fie o parte importantă a strategiei tale de marketing digital.
Ce este promovarea platită sau Google Ads?
Google Ads, cunoscut anterior ca Google Adwords, este o platformă de publicitate cu plata-pe-clic (PPC) care le permite agențiilor să ajungă la clienți potențiali interesați. Reclamele PPC apar sub mai multe forme, inclusiv:
– Search: Aceste anunțuri text apar în partea de sus a SERP-urilor, deasupra listelor organice. Deși aceste anunțuri arată similar cu înregistrările de căutare organice, ele au eticheta „anunț” pentru a le diferenția de înregistrările organice.
– Shopping ads: Aceste anunțuri apar ca într-un format carusel în partea de sus a SERP-urilor cu imagini cu produse de la diferite mărci. Aceste listări includ și prețuri, astfel încât utilizatorii să poată compara.
– Display Ads: Reclamele afișate sunt anunțuri online care combină elemente vizuale cu un mesaj de îndemn (CTA) care trimite către o pagină de destinație. În mod obișnuit, vedeți reclame afișate în partea de sus sau pe părțile laterale ale unui site sau, uneori, în mijlocul conținutului pe care îl citiți. Reclamele grafice sunt atrăgătoare din punct de vedere vizual, rentabile și o modalitate măsurabilă pentru o marcă de a-și atinge obiectivele de marketing.
De ce să alegem promovarea plătită sau Google Ads
Cu PPC, plătiți doar atunci când utilizatorii dau clic pe anunțul dvs., ceea ce face ca Google Ads să fie o opțiune mai rentabilă decât majoritatea metodelor tradiționale de publicitate, cum ar fi reclamele la radio, la televiziune sau la ziare. Anunțurile PPC funcționează pe un sistem de licitare. Poziționarea dvs. este influențată de suma licitată și de scorul de calitate, în timp ce frecvența anunțului depinde de bugetul dvs.
1. Vă puteți măsura mai bine obiectivele: Cu Google Ads, veți ști când cineva face clic pe anunțul dvs. Dacă clicul are ca rezultat un apel telefonic pentru a comandă, o descărcare de aplicație sau o achiziție, puteți urmări asta. Să știți care reclame se materializează într-o conversie vă poate ajuta să luați o decizie informată asupra reclamelor în care să investiți în continuare.
2. Vă puteți controla costurile: Google Ads vă permite să decideți cât puteți cheltui pentru întreaga campanie, într-o lună, o zi sau pe anunț. La rândul lor, rezultatele cheltuielilor dvs. publicitare se vor reflecta direct. Dar nu înseamnă întotdeauna că, cu cât cheltuiești mai mult, cu atât faci mai multe vânzări.
3. Publicitate direcționată: Google Ads poate viza cu precizie publicul. Puteți viza anumite interogări care se potrivesc cu serviciul sau produsul dvs. Serviciul sau produsul dvs. va fi vizibil pentru clienți atunci când îl caută.
4. Gestionați-vă campaniile: Google Ads vă oferă, de asemenea, instrumente pentru a gestiona și monitoriza cu ușurință conturile. Dacă gestionați mai multe conturi Google Ads, un cont de manager Centrul meu de clienți (MCC) este un instrument puternic care vă poate economisi timp. Vă permite să vizualizați și să gestionați cu ușurință toate conturile dvs. Google Ads dintr-o singură locație.De asemenea, vă puteți gestiona contul Google Ads offline cu Editorul Google Ads, o aplicație desktop gratuită, care poate fi descărcată, care vă permite să faceți modificări rapid și comod în contul dvs.
Comparație scurtă între Google Ads vs SEO
SEO și Google Ads se concentrează pe a vă ajuta să creșteți traficul relevant pe site-ul dvs. și să câștigați mai mulți clienți potențiali care fac conversie. Deși aceste metode vă ajută ambele să se dezvolte online, ele diferă foarte mult. Să aruncăm o privire la SEO vs. Google Ads pentru a vedea cum se compară aceste strategii:
Care este mai bun, Google Ads vs SEO?
Dacă SEO vs. Google Ads este mai bun pentru campania dvs. de marketing, depinde de obiectivele afacerii dvs.
Google Ads
Google Ads funcționează cel mai bine pentru companiile care se concentrează pe clienți potențiali și vânzări. Această strategie este cea mai bună pentru companiile care doresc să vadă rezultate imediate și să își poată monitoriza eforturile de îndată ce lansează o campanie.
SEO
SEO funcționează cel mai bine dacă doriți să generați un flux constant de trafic în timp sau să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii. Această strategie ajută mai mulți oameni să vă găsească marca și să învețe despre aceasta. Cu puțin timp și efort, vă puteți optimiza site-ul pentru motoarele de căutare și vă puteți ajuta afacerea să atragă mai mult trafic.
Cum lucrează Google Ads și SEO împreună
În timp ce SEO vs. PPC este o dezbatere fierbinte pentru a ajuta companiile să decidă care strategie este mai bună, cel mai bine este să folosiți aceste strategii împreună. Majoritatea specialiștilor în marketing recomandă utilizarea unei combinații de SEO și Google Ads în campania dvs. de marketing pentru a crește expunerea și clienții potențiali către site-ul dvs. Ambele metode vă îmbunătățesc vizibilitatea în SERP-uri, astfel încât utilizarea lor în strategia dvs. de marketing digital va maximiza potențialul online al brandului dvs. Când utilizați reclame SEO și PPC împreună, puteți:
– Creșteți vizibilitatea brandului dvs.: anunțurile SEO și PPC dublează vizibilitatea pe care o puteți obține în căutare.
Atât rezultatul organic, cât și un anunț PPC cresc numărul de oportunități pe care le au utilizatorii de a vă vizita pagina.
– Îmbunătățiți traficul: utilizarea împreună a unei strategii SEO și PPC vă oferă cele mai bune șanse de a câștiga trafic valoros. PPC vă ajută să câștigați trafic rapid și puteți începe să atrageți clienți potențiali de îndată ce lansați anunțul. Când adăugați SEO, veți începe să atrageți trafic pe termen lung. Utilizarea ambelor strategii vă permite să beneficiați de tot ce este mai bun din traficul pe termen lung și pe termen scurt.
– Utilizați cuvinte cheie PPC pentru a optimiza SEO: utilizarea Google Ads pentru a licita pentru aceleași cuvinte cheie pe care le vizați cu SEO înseamnă mai multă expunere pentru acele cuvinte cheie. În plus, testarea cuvintelor cheie folosind reclame PPC vă poate ajuta să aflați care cuvinte cheie vor fi cele mai eficiente pentru campania dvs. SEO.
Mărește-ți traficul cu Adfluent!
Acum știți răspunsul la anunțurile SEO vs. PPC: Investiția atât în SEO, cât și în Google Ads vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea online. Sunteți gata să începeți? Adfluent vă poate ajuta!
Dacă doriți să generați clienți potențiali, puteți apela la echipa noastră!